søndag den 27. juli 2014

Josephine Skriver street style


Jeg har egentlig aldrig haft Josephine Skriver som en af de bedst klædte danske modeller, fordi hendes stil hverken er speciel opfindsom eller original, men jeg følger hende på instagram, og jeg kan lide hendes stil mere og mere, fordi hun vokser mere og mere ind i sin indie-rock stil, og det virker meget naturligt og ikke bare et (mode)kostume, hun har taget på. Med sin rock star kæreste så er rock chic looket jo også helt rigtigt;) 

De streetstylebilleder, jeg har af hende, er dog mestendels 1-2 år gamle, fordi hun ikke længere går så mange shows under rmodeugerne, som jo ellers er der, hvor fotograferne fanger modellernes stil. Hendes stil sidder mere i skabet nu end for to år siden, synes jeg, men hun har hele tiden haft den samme stiltype og egentlig virket lidt som om, at selvom hun er model, så går hun ikke unødigt op i mode. Hun var dengang - og måske stadig - vild med helt korte shorts, og derfor er hendes stil meget aktuel lige nu med det gode sommervejr her i Danmark. Hun elsker sine læderjakker, denimskjorter- og shorts, ankelstøvler og rå kæder.
Kan I lide hendes stil?

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar