tirsdag den 6. januar 2015

Endnu et indlæg med alt for mange billeder....


Jeg kunne ikke sove i nat, så jeg sad og stenede til noget Doctor Who, mens jeg lavede dette indlæg, hvor alle billeder har farvet baggrund "der udvikler sig" i nuancer eller noget og lige pludselig var der altså mange billeder. Jeg har vist ikke helt fundet grænsen for, hvornår der bliver for mange billeder i et indlæg. 

Ikke at kunne sove i nat, betød at jeg har sovet det meste af dagen. Det sker lidt for tit for mig, men det er træls, når man egentlig havde en masse ting, man gerne ville nå, hvilket blandt andet indebar en tur ned i byen for at bytte julegaver OG nå lidt eksamenslæsning.

Nu sidder jeg i stedet og ser Bjarke og hans kammerat spille GTA5. What a life;)
Håber I har en dejlig tirsdag!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar