søndag den 18. januar 2015

Gingham Style


Jeg kan rigtig godt lide gingham tern. De har været fremme på catwalken i et par år, men jeg har aldrig selv fået anskaffet mig noget med mønstret. Måske det bliver i 2015? 
Det kunne være en skjorte, men også en nederdel eller et par bukser, appellerer til mig. Eller måske et par shorts til sommer som på Kate Moss herover?

Anyhoodles, lige nu er jeg ved at gå ud af mit gode skind. Jeg skal til mundtlig eksamen i morgen, og jeg er ligesom... færdig? Men så alligevel. Det er jo ikke fordi jeg føler mig sikker, så jeg kunne jo stadig forbedre mig... jeg er bare så træt. Jeg er også træt af at gennemgå noter og mit oplæg og alt det der. Men jeg synes også, at det er mærkeligt at lave andre ting. Jeg kan lige hverken være i mig selv, være i det eller være i andet. Åh, nu vil jeg bare gerne have det overstået. Om jeg så stinker hele vejen til Mars. 
Jeg vil meget gerne klare mig godt, men jeg prøver ikke at have forventninger. Jeg har nemlig ingen ide om, hvorvidt jeg griber det rigtigt an....

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar