torsdag den 22. januar 2015

We are all born mad. Some remain so.


Jeg fik lyst til at lave et billedindlæg!

Jeg er træt. Sov rigtig dårligt i nat. Har drukke kaffe, men kan ikke rigtig tage mig sammen om at spise noget. Har lyst til en middagslur, men bør nok gå i en modsat retning - få noget luft? Jeg kunne jo se, om jeg kan få byttet mine julegaver samt købt nogle plastiklommer nede i byen... Senere i dag, tror jeg, at Bjarke og jeg måske skal i Idemøbler og se på sofa. Vi har set en billig sofa på deres hjemmeside, som vi dog ikke tør købe, før vi har set og prøvet den.
Men måske jeg skulle starte med noget mad?

I kan til gengæld få lov at se pæne sort/hvid-billeder. Har gået efter særlige stemninger fremfor en særlig stilmæssig sammenhæng. 


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar