onsdag den 6. januar 2016

Bohokjole fra Lanvin


Jeg kæmper lidt i øjeblikket. Med vinteren og mørket; med eksamen og motivation; og overordnet med ikke bare at opgive og blive en bjørn, der er gået i vinterhi. 

Jeg glæder mig meget til at være færdig med universitetet, men jeg er samtidig så bange for, at det smutter for mig ved målstregen, at jeg ikke giver mig selv lov til rigtigt at glæde mig.

 Efterårssemestret kom skidt i gang for mig, og jeg lod det løbe af sporet i stedet for at søge hjælp til at få styr på lortet. Nu skal jeg skrive en eksamen i et fag, jeg ikke har fulgt, og hvor jeg kun har læst en bitte smule af pensum. Jeg fik eksamensspørgsmålet i går, og jeg er sådan lidt... bum bum. Jeg aner selvfølgelig ikke, hvad jeg skal skrive, men umiddelbart vil det være muligt at skrive en opgave. Nok ikke en god opgave, men jeg vil med ihærdighed formegentlig kunne bestå, såfremt jeg ikke skyder helt forbi - hvilket er en stor risiko. Jeg har bare ikke været ihærdig i meget lang tid... og jeg føler ingen lyst, motivation eller evne. Jeg er helt nede, hvor der ikke er rart at være.

Jeg er samtidig bagud i forhold til specialet. Jeg skal inden den 15. januar have underskrevet en kontrakt, men jeg har ikke engang skrevet til min udnævnte vejleder. Jeg ved ikke hvorfor, jeg ikke bare gør de ting, jeg ved, skal gøre, og i stedet gør alting værre for mig selv og sætter mig i umulige positioner? 

 Jeg har aldrig nået hen til sted, hvor det på min uddannelse kom til at handle om det faglige først og fremmest. Jeg har altid skulle kæmpe så meget med mig selv, min motivation, mine komplekser, mit mindreværd, min angst og alt det skidt, sådan at det faglige altid er endt med at blive en gang clusterfuck, der bare skulle gennemføres til sidst efter at have overspringshandlet, udskudt og hadet mig selv det meste af semestret. Sidste år lykkes det at komme igennem det... denne gang er det tvivlsomt. Og jeg har haft lyst til i månedsvis at give op på forhånd...

Anyways, de næste 10 dage kommer der nok kun indlæg a la denne slags... med specifikke looks fra et enkelt modehus og I'm fucked-kommentarer fra mig.

Bohokjolen fra Lanvin er ret fin, men den er ikke for alle. 


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar