Viser opslag med etiketten caterina ravaglia. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten caterina ravaglia. Vis alle opslag

lørdag den 29. september 2012

topshop edit


Jeg synes, at det er en rigtig flot lille modeserie, som Topshop har skudt til deres efterårskollektioner. Det er nemlig rigtig efterårsagtigt... Stilen appellerer til mig, selvom jeg ikke helt forstår de bare ben. Jeg fryser bare ved synet af dem... Anyways. Pæn pænt. Modellerne Antonia Wesseloh og Caterina Ravaglia er perfekt castet. Så pæne.

Vi får besøg af svigerforældrene lige om lidt, så ikke mere webs til mig nu. Ikke de næste mange timer i hvert fald. Hav en god lørdag. 




tirsdag den 4. september 2012

A visit to Brighton


En af mine rigtig gode kammerater er lige taget et år til Brighton for at tage en Master. Jeg håber, at han har det godt derovre. Jeg er lidt misundelig, for det er en ret sej by. Jeg har været der, da jeg var 8-9 år, og det var en super oplevelse. Det er en by med masser af historie i forhold til ungdomskultur. 
Vi skal besøge vores ven på et tidspunkt. Det glæder jeg mig allerede meget til. Både til at se ham, men også til nyde byen, der jo ligger ved sydkysten i England.
Indtil da må jeg nøjes med at se på billeder derfra. Fx denne fine modeserie fra den kendte Brighton Pier. Modeserien er fra Marie Claire






fredag den 26. august 2011

Mods are alive









Jeg er helt vild med denne smukke modeserie fra Vogue Italia. Minder mig om, at jeg rigtig gerne vil se filmen Brighton Rock om Mods i 1960'erne. Jeg har allerede set Quadrophenia, som er en fantastisk flot film fra 1979 med musik af The Who også om Mods. Den giver et godt indblik i en særlig tid og en særlig subkultur.
Find mange flere billeder på Fashion Copious.