Viser opslag med etiketten guitar. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten guitar. Vis alle opslag

onsdag den 6. marts 2019

Music to my ears


Hvad hører jeg for tiden? Nårh ja alt muligt, men hvis vi tager indenfor rytmisk pop/indie/rnb/roc-musik, så finder vi bl.a. disse 15 numre:

Drugdealer: The Real Word
Mitski: Nobody
Palatine: Ecchymose
Vampire Weekend: Harmony Hall
Joyce: Aldeia de Ogum
Margo Guryan: Something's Wrong with the Morning
Arctic Monkeys: Star Treatment
Moussa Doumbia: Keleya
U.S. Girls: Rosebud
Tim & Foty: Ndola-ngo
Love: Alone Again Or
Julia Holter: I Shall Love 2
Courtney Barnett: Charity
Thom Yorke: Suspirium
The Kinks: I go to sleep

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

onsdag den 23. august 2017

Fashion shoots with guitars


Det er cool at kunne spille på instrumenter og guiatren er selvfølgelig lidt mere cool end skal vi sige harmonikaen, så modebladene har selvfølgelig i årenes løb ladet modellerne posere med guitarer i deres modeserier. Her skal vi nogle af billederne. De kommer alle fra forskellige shoots, og jeg er sikker på, at mange af modellerne slet ikke kan spille.. og nogle af dem har sikkert også en forfærdelig musiksmag, men cool ser de ud...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

tirsdag den 15. november 2016

5 songs I like at the moment accompanied by models with guitars



5 sange jeg godt kan lide i øjeblikket fra albums, jeg også rigtig godt kan lide

(De kan alle findes på Spotify)

Frank Ocean - Ivy

Julia Holter - Sea Calls Me Home

Django Django - Pause Repeat

James Blake - Radio Silence

Nicolas Jaar - No

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

mandag den 20. juni 2016

Guitar hero


Håber folk på Northside havde en god festival. Jeg var ikke med i år, men jeg kunne høre flere af koncerterne på altanen, selvom jeg bor virkelig langt væk fra festivalpladsen. I går aftes spillede Beck. Der var jeg godt nok lidt misundelig. Ellers har jeg været lidt ligeglad. Jeg ville også gerne høre Beach House, men dem har jeg trods alt hør før. Der var flere gode navne, men jeg skulle andre ting i denne weekend. Jeg har haft Lukas Graham i hovedet siden fredag, hvor hittet seven years gik klart igennem, så den blev hængende mellem ørerne. Suk.
For at fejre at Northside er overstået, så lad os se lidt modeller med guitarer. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET