For halvanden uge siden var jeg på Aros med min mor og mit kamera. Jeg vil gerne dele billederne med jer her på bloggen. Jeg er kun selv med på billederne som refleksion i et par af kunstværkerne - ellers er det kun Aros, min mor og tilfældige medkunstkiggere på billederne. Der er ikke meget mode i indlægget.. men hvis I er interesseret i at se, hvad Aros har at byde på i øjeblikket, så vil jeg være så fræk at sige, at dette er et rimelig godt indlæg.
Øverst har vi min mor på tagterrassen. Vejret var godt, så vi holdt et par pauser udenfor og nød solen.
SE HELE INDLÆGGET EFTER HOPPET