Viser opslag med etiketten sankt hans. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten sankt hans. Vis alle opslag

mandag den 6. juli 2015

Et par uger siden: Sankt Hans Aften


For et par uger siden havde man svært ved at forestille sig hedebølge i Danmark. Jeg var på Fanø, da der var Sankt Hans, og vi skulle have godt med tøj på til bål på stranden. Jeg var i frakke og tyk striktrøje og var glad for at bålet varmede oven i det hele. Det var koldt den aften!
Mit hår er lidt fedtet og iltert. Jeg havde været i bad aftenen før, for jeg skulle skulle op halv seks for at nå til eksamen i Odense den morgen. Jeg havde så taget en lur om eftermiddagen, da vi kom hjem til Fanø igen, og så ser ens hår altså sådan her ud!


^De tre billeder af mig er taget af min mor, men jeg tog også selv en masse billeder. Mange flere end jeg kan være bekendt at vise her... men I får en håndfuld!

^Jeg tog rigtig mange billeder af bålet, som så ret dramatisk ud på den blæsende, mørke strand...

^Her har bålet godt fast i heksen!

^Det lignede næsten et kunstværk, når man zoomede tæt på bålet

^Jeg fangede også dette ægtepar, da var fint matchende i Barbour-frakker. Det kunne jeg godt lide.


^Bag os var havet...

^Og et sidste: Her er jeg gået om på den anden side, efter bålet har brændt et godt stykke tid. Jeg er ret fascineret af denne pind ikke brænder over!

mandag den 30. juni 2014

Sankt Hans 2014


En lille billedserie fra Sankt Hans sidste mandag.

SE ALLE BILLEDER OG AL TEKST EFTER HOPPET