Viser opslag med etiketten sea. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten sea. Vis alle opslag

tirsdag den 28. august 2018

There's no background like the sea



Så er det inspirationstid med fotografi-tema. På samtlige 25 billeder i indlægget her får I havet som baggrund. Det giver altid en supergivende effekt at samle billeder med samme tema sammen, men det giver også et indtryk af, hvor meget mode er genbrug og nyt vand på gamle flasker. Der er ligesom nogle tropes, som bliver brugt igen og igen. Enjoy.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

tirsdag den 19. juni 2018

Floating in water



Det er muligvis ikke den bedste måde at fremvise tøj på - at lade modellen flyde i vand, men det ser smukt ud og føles også godt for sjælen. Jeg elsker billeder med vand.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

onsdag den 18. oktober 2017

Dipped in water


Det er ikke ligefrem badevejr - tværtimod regner det sådan, at man føler at man er dybbet i vand som modellerne på billederne her. Eller noget. Billederne er flotte, fordi det giver en fin effekt med vandet, men billederne viser også, at modefotografi ikke særlig tit handler om at opfinde noget nyt, men om at genbruge gamle gode ideer. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

onsdag den 11. januar 2017

Stand in water



Dette indlæg er et temaindlæg - på alle modebillederne står modellen (eller modellerne) i vand - sø, å eller hav. Det giver en ret sej effekt at se så mange billeder på næsten samme motiv, fotograferet og stylet forskelligt. Og derudover gør billeder af vand mig altid bedre tilpas. Jeg elsker vand.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

fredag den 23. september 2016

Into the water // float


I dette indlæg bliver det vådt. Helt gennemblødt. På disse billeder er modellerne i vand - i pool, i sø eller havet. De flyder, dykker eller bare dypper sig. 
Jeg synes personligt, at vand - bare synet af vand på billeder - gør et eller andet ved kroppen. Se om det også gælder for jer...


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

torsdag den 22. oktober 2015

A day by the Ocean is better than ten in the city



Jeg var på stranden forleden, og nej, det var ikke for at bade, for så sej er jeg ikke. Vinterbadning, puha, det er for koldt. Jeg får dog stadig masser af ny energi af at være i nærheden af havet. Det er godt for krop og sjæl, som man ville sige i gamle dage.

Hvis I ikke lige har tid til at tage ud til havet, så kan I jo nyde lidt billeder af vand her... mode ved havet. here goes...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET