torsdag den 11. juni 2009

Ud i regnen



Jeg gik akut sukkerkold her til aften og måtte bide i det sure æble - og ud i regnen. Af frygt for at drukne, fandt jeg mine gamle doc martens, som fungerer som gummistøvler for mig. Læderjakken er foret og vintervarm og sammen med min (elendige!) paraply overlevede jeg og fik chips og cola at hygge mig med ... nårh ja, min snoldercraving blev i 7eleven hurtigt forvandlet til must-have-chips. I det mindste er det alt sammen usundt, so whatthef*ck!
Mens jeg hverken frøs eller var seriøst generet af regnen, så var derforbløffende mange unge teenagepiger, der for forvildet rundt i indre by i små satin badydollkjoler (og deslige) med bare ben i pumps med peeptoe. Jeg fik straks panderynken som en gammel bedstemor. Ganske vist behøver mode ikke altid at være praktisk, men behøver den at være SÅ upraktisk? Lad os håbe de ikke bliver syge! Nu vil jeg under dynen med snacks og godt læsestof/film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar