onsdag den 8. juli 2009

Alice Glass






Sidste år hørte jeg i en periode helst og helt sikkert Crystal Castles' fremragende album mindst en gang om dagen, og selvom jeg på et tidspunkt kom videre med mit liv, så holder albummet stadigvæk. Jeg håber, at Crystal Castles spiller den 15. august til beat day, for jeg kan vist ikke komme med den 14. Jeg synes, at Alice Glass er sej, fordi musikken er sej, fordi hun ser sej ud og fordi hun er temmelig rock'n'roll, som jeg aldrig bliver træt af. Jeg kan godt lide folk, der drikker og ryger og er pisseligeglade med sundhed og wellness og at blive 100 år og stadig kunne løbe en marathon og have zero rynker. Snnnnoooooore!! Alice Glass er in your face rockin'. Stramme nederdele og løse t-shirts med kulttryk på af fx Darth Vader eller andet bad stuff. Det er let, lige i øjet og sexet as hell!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar