onsdag den 8. juli 2009

Eleanor Friedberger








Jeg lytter til en del musik, og jeg holder bestemt af det amerikanske indeband Fiery Furnaces, men må dog indrømme, at det alligevel ikke er et band, som jeg har dyrket som sådan. Forsanger Eleanor Friedberger har jeg dog ikke kunne undgå at lægge mærke til, fordi hun har en vis karisma og dertil en fantastisk stil. Hun er halvfjerdser indspireret og man føler en vis hippie vibe, men hendes stil er stadig enkel og fin og så virker hun altid afslappet i sit tøj. Det kan syntes paradoksalt, når jeg selv bruger tid på en modeblog, men jeg kan godt lide, at det virker som om, hun er ret uimponeret af mode og det ikke fylder alt for meget. Farverige bløde skjorter i højtaljede bukser med et dekoreret kernelæderbælte må være favoritter i hendes garderobe. Hun bruger meget lidt makeup og ser generelt henkastet lækker ud: "jeg stod lige op af sengen -håret roder stadig lidt, og tog den første den bedste skjorte på og vupti - så blev jeg stilikon?!!".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar