tirsdag den 23. februar 2010

Bouclé

Dagens Inspiration//
Jeg render selv rundt med en bouclé-jakke fra H&M konstant i disse uger. Måske er jeg nu, hvor jeg nærmer mig min 25-års fødselsdag i gang med et overgangsritual fra ung til voksen, hvor det ydre får lov at spille en vigtig rolle. Mit stil har i hvert fald fået et feminint nøk opad på det seneste. Der er ikke meget street tilbage og lady-pieces sniger sig i højere og højere grad ind i garderoben. Jeg kan leve med det, hvis det ikke tager fuldstændig overhånd... 
På den anden side er der er også en pæn stor chance for at jeg er blevet ladyficeret, fordi det er blevet mode...? Det er den kedelige og uselvstændige forklaring, men ikke desto mindre er den kønne pige på billedet smittet af samme problem som mig. Ih, det er nu pænt....

kilde: facehunter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar