tirsdag den 23. februar 2010

Hvad går og går og kommer ingen vegne?

Bjarke fik af hele sin familie (med hjælp fra ham selv) et Ole Mathiesen ur i julegave, og det er det smukkeste ur, som findes. Det har gjort mig lidt mere opmærksom på ure, særligt de helt klassiske af slagsen.  Jeg går ganske vist ikke selv med ur, hvilket jeg er holdt gradvist op med. Hvis jeg tager et ur på i dag, så kigger jeg alligevel på min mobil, når jeg skal se, hvad klokken er. Men hvis jeg havde et smukt ur, ville det være en anden sag.

1. linje højret: 1) Giordano 2) Longiness 3) Vacheron Constantin Classic. Stort billede i midten: tre forskellige Arne Jacobsen ure. 2. linje højret: Ole Mathiesen. 3. linje højret: Georg Jensen Vivianna. 4. linje højret: Georg Jensen Vivianna 2) Georg Jensen Koppel 3) Georg Jensen Koppel black

1 kommentar:

  1. Dejlige ure du har fundet dér! Viviannaerne ser dejligt kulturradikale ud :-) nærmest skulpturelle. Longines uret er også lige i øjet.

    SvarSlet