mandag den 31. januar 2011

crazy cat lady






Min måske største frygt i livet er at ende som kattedame. En bitter spinster hvis eneste ven er kattene...

Jeg har en gammel faster, der i en periode havde for vane at give mig ting med kattemotiver. Jeg overfortolkede dem altid. Det løb mig koldt ned af ryggen, hver gang hun overrakte mig endnu et symbol på min fremtidige skæbne. Jeg kunne ikke holde alle de viskestykker og silketørklæder med katte ud Gys. Så de blev gemt lige så hurtigt væk, som de blev pakket ud.

Jeg har fået et bedre forhold til katte. Måske fordi jeg modsat kattegavedagene har fået mig en kæreste og derfor føler mig lidt længere væk fra scenariet som crazy cat lady!
Jeg vil dog stadig ikke have kattemotiver i mit hjem. Men jeg kan nusse om katte nu og sige, "nååårh, du er så sød".
...og næsten mene det;)

Anywaffles, jeg føler mig derfor lidt knyttet til denne modeserie, som rører noget dybt i mig. Det er ren gyser!
via fashion gone rogue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar