mandag den 31. januar 2011

My life as a New England Queen Bee




Jeg er helt vild med Tommy Hilfigers preppy sommerkollektion.
Jeg får lyst til at spille tennis eller badminton i haven med træketchere og så i øvrigt nyde mine forældres New England mansion, min lille vintage sports car samt sommerhuset på Martha's Vinyard. Jeg ville bruge hele sommeren på at dreje hovederne rundt på alle drengene fra mit dyre privatcollege. Alle tror, at jeg skal ende sammen med min kedelige yuppie grandfætter, fordi vores rige forældre har snakket om det siden, vi var bøn. Jeg har selvfølgelig secretly et crush på the town rebel til alles store overraskelse, fordi jeg udenpå ser så pænpige uskyldig ud. Well, the rich kids never are. Og vi stikker af på mine forældres yacht og laver ting, som vi aldrig vil fortælle vores børnebørn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar