onsdag den 9. februar 2011

Striber

 Jeg bliver tilsyneladende aldrig træt af striber. Jeg troede en overgang, at jeg var done. Det var i perioden sidste år, hvor man nærmest ikke kunne købe andet end striber i butikkerne. Det plejer at skræmme mig væk. Nu er jeg tilbage til mine elskede striber!

Jeg ville elske en breton trøje fra Saint James, som vist herover. Jeg ville faktisk elske samtlige varianter - både snit og farver. Jeg har ikke en stribet trøje på i dag, men det er også første gang i lang tid. De sidste tre ting, jeg har købt, har været stribet (og alle fra Cos?).
Jeg ved ikke, hvor man finder Saint James billigst på nettet? De er lidt dyre i forhold til, at der som regel er meget billigere alternativer i H&M og Gina Tricot. Det kunne nu være fedt få en i lidt bedre kvalitet og som føles mere autentisk (I know!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar