onsdag den 14. september 2011

Onsdag

In the blues, non? Min yndlingsfarve er mørkeblå og har altid været det, så mens andre måske ville føle sig tryg helt i sort, så er navy min ultimative basisfarve. Jeg er i blå bukser og bluse fra hm, vintage jakke og blå sko fra asos. Faktisk er det kun bæltet, der er sort, for mine strømper er også blå:)

Derudover fik jeg også mulighed for at prøve en min nye foundation fra La Roche-Posay. Jeg er lidt i tvivl om farven, altså om den er for mørk. Det er altid et hyr at finde en foundation i den rigtige farve. Det kan godt være, at jeg bliver nødt til at købe en lysere tone og blande mig frem til den rigtige farve. Ellers er jeg såmænd udmærket tilfreds med konsistensen. Den er meget dækkende, men stadig naturlig, så den bliver sikkert god her til vinter. Samtidig er jeg glad, når et apotekermærke som La Roche-Posay laver foundation. Jeg har en eller anden ide om, at deres produkter ikke skader eller generer huden. Denne foundation er da også til sensitiv og problematisk hud, så jeg krydser fingre for, at den ikke får mig til at slå ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar