fredag den 23. september 2011

Torsdagstøjet

Bjarke og jeg var inviteret til god mad hos nogle venner i går, og god mad, it sure was. Flæskesteg a la thai. Det var et hit. Og det var en god aften... Jeg sad det sidste pokerspil over for at lege med min kammerats nye iPad - dvs. spille Angry Birds (hvilket jeg ikke har prøvet før). Det var awesome. I totally get the hype (et halvt år for sent). Jeg kan pludselig mærke, at det kribler i mine fingre for at lege mere med iPad. Jeg må have mig sådan en (og hvem skal betale? Det kan man aldrig vide...).
Tøjmæssigt: Jeg er gået i afslappet vintermodus. Jeg vil helst have, at alt skal være varmt og praktisk og mørkt og semi-klassisk. Min nederdel er fra H&M, og trøjen er fra Topshop. Billedet er ret grumset, for vi tog billedet af mig i en mørk gang.
Lige nu sidder jeg med en stor kop te (hvilket jeg gør to gange om året, fordi jeg hader te), for jeg skranter lidt, og så ved man, at det for real er kedeligt efterår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar