mandag den 19. september 2011

yay jeg vandt en konkurrence

Jeg var så heldig at vinde en konkurrence på en blog, hvilket er supersejt. Gratis luksus sendt hjem til ens postkasse. Jeg blev mægtig glad.
Præmien bestod af to pensler og to øjenskygger fra Nilens Jord. Nilens Jord er et udmærket, dansk mærke, der går op i økologi og nul parabener og den slags. Og så er priserne rimelige uden at være helt så billige som eksempelvis Maybelline og Rimmel. Deres pensler i serien Black Diamond er udmærkede budgetpensler, men minder rimelig meget om dem fra ELF Studio, og de er altså endnu billigere (30 kroner stykket). De to øjenskygger er pæne. Den ene er olivengrøn og den anden råhvid. Der er er shimmer i begge. Jeg har ikke rigtig fået dem prøvet, for jeg har for nogle uger siden endelig fået købt The Naked Palette fra Urban Decay, så lige nu er jeg i gang med afprøve de mange flotte øjenskygger i den palet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar