onsdag den 12. oktober 2011

My Outside outfit

Her er jeg i dagens klæder. Det er første gang i år, at jeg er hoppet i lange støvler, men det var et rart gensyn med pistolerne. De varmer benene. Jeg købte støvlerne sidste år på Trendsales ligesom jakke og strikkjole også er købt på Trendsales. Jeg ville ærgre mig, hvis shopping kun foregik online, fordi jeg elsker at tulle rundt i butikker og mærke materialer og prøve tøjet på mig selv. Til gengæld er mine bedste køb i det sidste år købt online. Jeg er er utrolig glad for alt, hvad jeg har købt på Trendsales. Jeg har gjort et enkelt fejlkøb, men det var et par lidt for små sko til 90 kroner inklusiv porto, så det er ikke det værste fejlkøb, man kunne forestille sig.
Jakke Topshop / strikkjole COS / Cardigan Topshop / bukser Pieces / tørklæde COS/ støvler Acne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar