onsdag den 16. november 2011

Daring with two shirts


Jeg laver ikke så mange dagens outfit-billeder længere. Mest fordi der er så rodet i lejligheden, at det ofte er svært at tage et hurtigt billede uden at der ligger skrald rundt omkring mig... ups... Jeg vil egentlig gerne krydre bloggen lidt med min egen stil, men den er blevet mere "øverst i bunken"-agtig på det seneste og ofte er det simpelthen for pinligt at vise billeder af sig selv... Jeg går mest i jeans og store sweaters i øjeblikket og er lidt træt af mode. Jeg er ikke træt af tøj - jeg elsker tøj og lækre materialer mod min krop - men jeg er træt af "trends" og "it-items" og "originalitet". Det gør mig ikke noget at blende ind for tiden... Billederne her er fra i går. Jeg ved godt, at jeg er en tand mere avanceret end en sweater (2 skjorter oven på hinanden - how daring!), men jeg ved ikke, om jeg ligefrem vil ønske mig selv tilykke med min awesome stil ? 
Men altså: brun skjorte very by vero moda, ternet skjorte topshop, bukser bdg, sko, topshop... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar