onsdag den 16. november 2011

New shoes


Jeg har endelig fået et par loafers i lak, som jeg har ønsket mig i tre måneder, og som jeg vist har lavet flere indlæg om. Jeg troede, at jeg skulle spare op til et par Ganni-loafers, men de er og bliver altså for dyre. Især når man kan få disse fra Zara til under det halve.  Jeg bestilte dem over zaras netshop, og der var dejlig hurtig levering, hvilket er nyt i min verden. Jeg bestilte fx i sidste måned en cardigan fra h&m, som ikke er kommet, og det er nogle uger siden, at jeg bestilte noget creme fra ezzence.dk, som heller ikke er kommet. Den lange ventetid på levering gør det altså rigtig surt med netshopping!!

Ps. jeg kommer nok til at lave færre indlæg den næste lille uges tid. Min computer er til reparation, så der er kun Bjarkes computer i lejligheden. Det er én for lidt, når man er to!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar