tirsdag den 1. november 2011

Jeg vil have, jeg vil have


Jeg har lyst til at iklæde mig stort set alt, hvad Richard Nicoll laver for Fred Perry. Lige mig. Man kan købe alt på disse billeder på Asos (=Note to boyfriend!!). Praktisk og sejt på samme tid. Og nej, jeg bliver aldrig træt af det nørdede preppy look.
Ja, hvis jeg så sådan ud, ville jeg ikke kunne lade være med at tage en en god bog med under armen og finde min yndlingscafe. Eller endnu bedre: gå en tur i Riis Skov. Der er de smukkeste efterårsfarver i øjeblikket. Man går og dufter til den friske skov og drømmer sig til New Canaan eller et andet dejligt sted i New England. Så kan man lege at man normalt frekventerer et ivy league universitet eller måske et liberal arts college som Bowdoin eller Bennington.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar