mandag den 14. november 2011

What I want to wear today

Vinteradventure 

Jeg ville helt sikkert kunne overleve hele vinteren i dette sæt tøj, som består af alle mulige tilfældige mærker. Se hvor alt er fra her. Jeg ville ønske, at jeg kunne finde ud af at planlægge og spare op, så jeg en gang i mellem havde råd til en flot jakke eller gode støvler, der jo tit er lidt dyre. I stedet klatkøber jeg. Det får man ikke mange cashmeretørklæder og Mulberry-tasker af!!!

Jeg har ellers haft en lidt blandet dag... Den ville have været god, hvis ikke jeg havde glemt en Drømmekageblanding i supermarkedet (efter jeg havde betalt), og det er altså dødirriterende at være så distræt. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er de pæne, de der støvler, Anna! Men de er kun tilbage i størrelse 36 og 37, goddammit! Hvis du kender til nogle lignende til lignende pris må du gerne sige til!

    SvarSlet
  2. Det skal jeg nok. Jeg leder jo selv efter et par gode støvler. Havde ikke lige set, hvilke størrelser, der var tilbage. Øv øv...

    SvarSlet