mandag den 14. november 2011

Mit model crush fra modeugerne: Kati


Når der er modeuger, så er det altid underligt fascinerende at se de store modeller som Freja, Natasha Poly og Abbey Lee på catwalken (det ER underligt, at jeg kan tryllebindes af tynde piger, der går!!), men det er også sjovt at se, om der er nye modeller, som springer i øjnene. I år var der især én, som jeg er blevet helt vild med. Jeg er ikke alene: Modellen Kati Nescher er blandt model.com's top newcomers i denne sæson.

Ikke nok med at tyske Kati er fantastisk smuk (kindben og øjenbryn to die for), så er hendes gennembrud kommet i en alder, hvor de fleste modeller for længst er pensioneret. Hun er 27 år og er altså en model, der for en gangs skyld er ældre end jeg. Det synes jeg selvfølgelig er sejt. Modebranchen sender uhyggeligt mange forskruede signaler, så måske skal man bare droppe diskussionen med det samme, men jeg kan nu godt lide at vide, at man også i modebranchen kan være smuk og skøn, når man er på min alder og ældre.

Jeg kan godt lide, at der er kommet flere og flere nye ansigter de seneste sæsoner, som er i 20'erne: Lara Stone (27 år), Aymeline Valade (26 år), Saskia De Brauw (30 år) og Arizona Muse (23 år).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar