tirsdag den 22. maj 2012

Nostalgi: Asha Terne i 2010


I et indlæg i går samlede jeg outfits fra bloggens første år og vistede dem sammen. Nu samler vi resten af 2010... Jeg mistede mit kamera i oktober/november, så disse billeder er fra maj 2010 til oktober 2010. Altså billeder fra et halvt års tid. Jeg flytter også i den periode fra København til Aarhus. Når jeg ser mine billeder igennem, synes jeg ikke, at 2010 var mit heldigste år hverken udseendemæssigt eller modemæssigt, men nu skal jeg jo huske på, at jeg aldrig har været en modeblogger, der tog billeder af mig selv hver dag. Og jeg har aldrig været en modeblogger (er det stadig ikke), som er specielt fotogen.  


^Virkelig dårlig kvalitet, men ville gerne have mine topshop-haremsbukser med. De gik hurtigt i stykker og måtte sys, hvilket gjorde dem mindre. Det samme gjorde vask, så de har aldrig set så godt ud som her. Nu bruger jeg dem som hyggebukser hjemme. Den grønne nederdel i midten brugte jeg mindst to gange i ugen. En fest var altid god i min Monki-nederdel!


^Jeg gik meget med min blå taske fra H&M. Havde helt glemt dem.. I dag går jeg ikke så meget med den. Jeg er blevet mere kvalitetsbevidst, tror jeg, så nu synes jeg, at den ser for billig ud!

^På sommerferie i Sverige i en af mine allermest brugte trøjer.


^Jeg gik stadig meget i sort. Kjolen i midten er ret sej, men den stikker lidt af med dig, fordi mønstret er så vildt. Jeg går med den, men ikke så tit. 
^Også i 2010 var jeg på Fanø hele tiden.  Her i buksedragt og genrbugscardi fra Vero Moda.


^Ja hvad kan man sige. 

 ^Så er jeg flyttet. Jeg er i Århus, det er efterår, og det er lige inden mit kamera gik i stykker.

^Jeg flyttede sammen med Bjarke, der dengang havde lidt kortere hår end i dag.

^Udover sort begyndte jeg lige stå stille at blive fascineret af farver. Enten blokfarver eller tone i tone. På det midterste billeder er nederdelen lilla, undertrøjen brunbordeaux og toppen rødbordeaux. Det syntes jeg, var rigtig sejt! De røde sko til højre var mine yndlingdsko.. De er desværre megasmadret i dag af alt for mange smadrede fester!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar