tirsdag den 22. maj 2012

Ønsker mig dullegrej!


Jeg har alt for let ved at forelske mig i dullegrej, selvom jeg kun sjældent går med makeup i hverdagen. Jeg prøver at lade være med at forelske mig, men det lykkes ikke rigtig. Jeg er blevet helt vild med Cliniques forårskollektion Almost Spring.
Jeg er især meget forelsket i blushen, som er en lækker cream stick i et slick design. Farven Rosy Blush er helt fantastisk. Den giver en naturlig sød og varm glød, og jeg har bare følt mig så pæn de par gange, jeg har prøvet den i Matas. Den er let at lægge og få ensartet på begge kinder... Men giver det mening at købe flere blushes, når man i forvejen har fem (plus to bronzere)?

Almost læbestifterne er også helt perfekte her til sommer, hvor man gerne vil have fugt og shine samt en smule farve, men samtidig forblive frisk og naturlig. De fungerer nærmest som farvet læbepomade, og de klistrer ikke. Jeg er dybt forelsket i klassikeren Black Honey. Den ser næsten sort ud i etuiet, men bliver diskret rødlig på læberne. Black Honey. Det er sådan et flot navn. Jeg tror, at jeg er lige så forelsket i navnet som farven. Er det fjollet?

Mascaraen og den farvede dagcreme er også top (mascaraen er pæn indpakket, men er en hverdagsmascara i mine øjne. Diskret med lidt shine, men ikke så dramatisk). Dog mangler jeg ikke en mascara lige nu, og jeg er faldet for Estee Lauders nye BB-creme, som også er en farvet dagcreme (med et mere fancy navn). Den er virkelig lækker og har en solfaktor på 35, hvilket er godt for min solsensitive hud. Til gengæld har Estee Lauders BB-creme parfume i, og det har denne fra Clinique ikke. Well, farvede dagcremer med solfaktor er fantastiske her om sommeren (hvor foundation bliver for meget), for så ser man frisk og naturlig ud i et snuptag. Alle mærker har deres versioner. Man kan selvfølgelig også bare blande en lille klat foundation med sin solcreme/dagcreme og få cirka samme resultat:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar