tirsdag den 22. maj 2012

Sidste recap i denne omgang: 2011


I 2011 tog jeg rimelig mange billeder af mig selv, så jeg har skåret en del fra. Jeg har forsøgt at prioritere de billeder, som ikke er alt for slørede. Men med dette og to tidligere indlæg, har nyere læsere fået lov at catche lidt op på min garderobe i 2009, 2010 og 2011, og gamle læsere har kunnet gense mine hits and misses;)

Sidste sommer var der knald på farverne, og det var der også i mit tøjskab. Ovenover er jeg i sommertøj.

Kappen fra H&M blev brugt flittigt. Både i sommersolen og til fest. 

^Jeg købte denne camel boyfriend jacket på trendsales og gik med den HELE tiden!

^Jakken vinder virkelig garderobeprisen 2011 i mit skab. Her til sankt hans!

^Jeg havde en lille flirt med 1970'erne, da disse bukser fra H&M flyttede hjem til mig.

^Jeg gik helst med bukserne smøget op.

^Jeg var gerne lidt boyish...

^Så var der festerne...

^Fest på Fanø i sorbetfarver.

^Og byturene....

^En bytur i Berlin, hvor solen skinner, når man kommer ud fra klubben. Pandaøjne på dette tidspunkt er et must!

^Og gåturene...

^Meget almindelig Anna i 2011.

 Som altid var der hårkriser, mærkelige poseringer foran kameraet og slørede resultater!

4 kommentarer:

  1. 70'er bukserne klæder dig rigtig godt! Hvor er kjolen på billede 3 (øverste billedsekvens) fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, men må dog erkende at H&M ikke laver de bedste bukser i verden. De er syet ret skævt, men det ser man ikke på billederne heldigvis:)Kjolen er fra H&M og synger desværre på sidste vers. Jeg har haft den i mange år, men den er ikke længere, hvad den har været. På billedet ser den stadig fin ud!

      Slet
  2. jeg skammer mig over ikke at have set disse outfits på din blog før nu, de er SÅ inspirerende! TAK for dette indlæg!

    SvarSlet