onsdag den 23. maj 2012

Pool life, swim wear og summer fun


Der er gået sommer i modebladene, og det passer jo dejligt med vejret udenfor. Her er det danske Caroline Corinth, der slænger sig i badetøj i spansk Marieclaire (som hun også pryder forsiden af), og jeg synes, at det er passende med lidt badetøjsinspiration. 
Jeg ved ikke rigtig, om jeg skal have nyt badetøj i år, eller om min lilla bikini fra Gina Tricot købt for et par år siden stadig holder fint? Jeg overvejer også, om jeg skal have en badebragt. Det er nemlig rarere med badedragt, når der rent faktisk skal svømmes og leges ved stranden. Jeg mangler også en badedragt til svømmehallen, men er det ikke en lidt anden type dragt, man motionssvømmer i, end man bader i på stranden og på poolen? Jeg ved det ikke rigtig. En ting er sikkert, jeg er total konservativ med hensyn til snit og farver.  En badedragt a la den på billede 8 her vil man ALDRIG se mig i!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar