onsdag den 23. maj 2012

Beach wear inspo fra Asos.com


Asos.com er en fantastisk side at kigge efter badetøj, fordi der er så stort et udvalg. Der er alle mulige former, farver og mønstre, så man altid kan finde noget, hvad end man er til leopardmønstret og guldbesat tacky tøj eller til simple og praktiske svømmedragter... Der er helt billige mærker som Asos' eget design over Calvin Klein til luksuriøse Chloé, så der er også svømmetøj til alle budgetter. Jeg har valgt lidt svømmetøj ud, som jeg kan lide.

Jeg går op i komfort. Jeg skal ikke være bange for at nipple slips, gennemsigtige materialer eller doubble-deller... Øverst er det ganske vist en rigtig slikke-solskins-bikini. Der kan ske nipple slips, men overdelen sidder tilpas stramt til at det nok skal gå. Det gode ved bikinier uden stropper er, at man slipper for underlige striber på sin krop, hvis man ikke får smurt sig godt nok ind i solcreme. 

Jeg går altid uden om mærkelige stropper. Ikke noget med stropper fra midten af bikinien (mellem brysterne) og rundtom hovedet, for det kommer til at se mærkeligt ud, når man så senere hopper i en tanktop og har mærkelige brystmønstre. Nej tak:)


Sort er muligvis verdens kedeligste farve til bikinier, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er et sikkert valg, der understreger det pæne ved ens krop, og som holder sæson efter sæson. Trusserne skal ikke være for brede til mig, for jeg er en smule pæreformet, og jeg får en deform krop, hvis trusserne fylder for meget. Ingen højtaljede retrotrusser til mig!


Farver og mønstre er en måde at signalere, at man ikke er bange for at have det sjovt, og at man generelt er et glad og positivt menneske, synes jeg. Jeg kan alligevel bedst lide den midterste, fordi jeg godt kan lide retrostriberne. Jeg er normalt ikke så vild med trekantsbikinier, fordi jeg er usikker på, om den bliver siddende, som den skal. 


Jeg ville gå efter en klassisk, enkel og alligevel retroinspireret badedragt. Badedragter som denne er smarte, hvis man ikke bare vil slikke solskin, men også bade og spille bold på stranden. Man altid er sikker på, at den sidder som den skal. Man skal bare være opmærksom på at badedragten ikke bliver for kort. Jeg har en lang overkrop, og det gør ondt og ser forfærdelig ud, hvis dragten ikke er lang nok. 


Jeg kunne også overveje en farvet badedragt. Igen - det ser lidt sjovere ud. Den sidste er virkelig grim, men den er sjov. Den midterste er meget sporty. Dejlig praktisk. Den første vil se godt ud med en kæmpe flettet solhat - hvilket jeg godt kan lide i fantasien, men som ikke rigtig passer til mine strandture i det danske!


Lige et par pæne og praktiske bikinier i andre farver en sort her til sidst. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar