mandag den 14. maj 2012

Picture what?


Jeg har stadig ikke fået lavet mit kamera... Det er pisseirriterende (#¤%&!"%), når elektronik, som man er afhængig af, går i stykker. Jeg ved faktisk ikke helt, hvad jeg skal blogge om? Jeg kan jo sagtens lave en million indlæg med en masse fotografier fundet på det store interwebs... Jeg kan også lægge et par musiknumre ud i ny og næ. Måske anbefale en film eller to? Linke til andre blogs eller websites med gode artikler. Men... Jeg vil jo gerne bevare et eller andet personligt (samt dele min begejstring for mine nye bøger, sko og kjole!).

Jeg må væbne mig med lidt tålmodighed. I morgen skal jeg alligevel ned i byen, og så må jeg hellere finde et sted, der kan reparere kameraet. Håber ikke, at I allesammen mister interessen for min lille blog imedens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar