mandag den 14. maj 2012

Karen Walker spring 2012


Me likey some Karen Walker. Quirky sprog må gerne tages i brug, når man taler om Karen Walker, der elsker quirky prints og marineblå. Hendes grundfarve er ikke som hos så mange andre sort, men navy, hvilket er my kinda girl. Jeg er vild med navy (min yndlingsfarve) (men går nu også i sort), og føler mig ganske godt tilpas i Karen Walkers univers. Der er pep og quirk, nerd og cute, boy and girl og så er hendes tøj hverdagstøj for almindelige mennesker. Man kan røre sig i hendes tøj. Det er behageligt (eller okay, det ser behageligt ud).
Jeg ved ikke, om man overhovedet kan købe det i Europa, eller hvor dyrt det er? Jeg nøjes i første omgang med at lade mig inspirere af det. Klik her og her for at se tidligere blogindlæg om Karen Walker.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar