søndag den 26. august 2012

5 x street style I like


^Drømmer om en læderjakke, bukserne på pigen ser awesome ud og man får fornemmelsen at hun en cool gal uden at prøve for hårdt?!

 ^Her har vi selvfølgelig en af de franske redaktører på fransk Vogue. Enkelt og let og sådan som jeg også tit klæder mig (ikke hvide jeans og mig lidt tykkere;)), men med et par superseje sko...

 ^Jeg er blevet vild med buksedragter igen. Pigen her ser supersød ud med den fine møstrede dragt i et ret skønt snit. Hendes hår er ret fint.

 ^For det første er den kinesiske model Sun Feifei helt vildt køn og fin, men hendes sammesætning af løsmasket strikkjole oven på en velourkjole i grønne og gulnede nuancer er virkelig fint og originalt. Ikke lige til at kopiere. Meget fint.

^Jeg er misundelig på alle med Dries Van Noten i skabet - en af mine absolutte yndlingsdesignere - og denne jakke er så sej. Pigen er flot, men ser lidt for trist ud. Desværre - hun burde være glad. Hun har udover sej jakke, seje sko, pænt hår, øjenbryn og røde læber. Jeg ville smile!

kilder: stockholm streetstyle + vanessa jackman

Ingen kommentarer:

Send en kommentar