søndag den 26. august 2012

Sukker over...


... Denne røde buksedragt fra Valentino. I know, den ville aldrig se ud på mig som på modellen, men den er cool!!! Hvis jeg var Hollywood-starlet, så ville jeg skynde mig at få fat i den til næste red carpet-event. Det er supersejt at komme i bukser, når alle andre damer er i kjoler. Tricket er selvfølgelig stadig at se super glamourøs ud alligevel og med en buksedragt som denne, ville man være mere end okay.

Selvom jeg ikke er Hollywood-starlet og behøver red carpet-outfits, så søger jeg alligevel efter en buksedragt ( også selvom toilet-besøg bliver en smule mere udfordrende). Zara er godt bud, hvis jeg leder efter en Valentino-agtig buksedragt, men så skal jeg købe over nettet og med min figur, er det rart at prøve tøjet først. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar