fredag den 31. august 2012

Wearing a khaki shirt


Jeg er i min khakifarvede skjorte fra Gestuz i dag. Jeg bruger den tit, selvom den krøller ret meget. Hvis den ikke gjorde det, ville jeg nok bruge den endnu mere. Jeg må snart have fat i et ministrygebræt!
Jeg har købt skjorten over Trendsales. Jeg køber ret meget over trendsales, og jeg har generelt været meget god til at købe ting, som jeg bruger, men jeg er altid lidt overrasket over tøjet, når det når frem. Man kan jo ikke prøve det først. 
Nederdelen er fra Kimchi & Blue. Jeg købte den på udsalg efter at have kigget på den mange gange i Urban Outfitters uden at købe den for nogle år siden. Tænk at den så lige pludselig var så ned med 70 %. Jeg har så få succesfulde udsalgshistorier;) 
Jeg har mine støvler på fra Notabene. Jeg havde et par højhælede sandaler på fra Topshop forleden, da jeg var til fest og i byen. De er så sindssygt dårlige at gå i, at mine fødder er fyldt med vabler i dag. Støvlerne her er nærmest det eneste, der ikke gør ondt at have på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar