fredag den 31. august 2012

Animal Collective Centipede hz


Yay der er et nyt album fra Animal Collective. Og jeg synes, at det er godt. Det er rart. Animal Collective er måske det band, jeg har lyttet allermest til... Da Bjarke og jeg mødte hinanden var deres forrige fuldlængde album The Merriwether Post Pavillion aktuelt, og vi hørte det hele tiden. Vores første koncert sammen var med Animal Collective i Amager Bio. Jeg har alle albums og ep'er - næsten, tror jeg... De har lavet meget. 
Hvor det nye album Centipede Hz kommer til at ligge på listen over bedste AC-albums, må tiden vise. Første, andet, tredje, 17. og 45. gennemlyt er altid forskelligt... Og lige nu er mit forhold til albummet i sin spæde begyndelse. 

Første single hedder Today's Supernatural. Den kan man jo lige så godt starte med at lytte til, hvis det er. Her er den:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar