lørdag den 1. september 2012

The Trainer Generation


Jeg var til fest hos Kaospiloterne nede i Mejlgade i går. Det var good fun, masser af mennesker og to hele "venues". Vi holdt til i den mindre proppede house-del, og det var rart at høre noget elektronisk musik igen. Det er lang tid siden. 
Anyways, der var masser af smarte, unge piger, og da strømmen gik i små tyve minutter og noget af lyset blevet tændt, havde jeg pludselig god tid til at tjekke the fashion ud. Jeg sad ned på et par paller, så jeg kunne især se på sko. 
Alle - jeg siger ALLE! - havde trainers på. Sneakers, om I vil. Flade snørresko. Gummisko. Whatever. Ikke en eneste hæl. Ikke en eneste støvle. Ingen ballerinas. Kun trainers! I hvert fald der hvor jeg var. Lidt sjovt.

Der var flere med New Balance-sneakers. Derfor billederne her:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar