fredag den 7. september 2012

Shades of Red


Så fik jeg med møje og besvær Bjarke til at tage et billede af mig til bloggen. 
Han er ikke spor glad for det. Ikke udenfor i hvert fald. "Det er pinligt", siger han. "Hvorfor", spørger jeg. Det er jo ikke ham, der har en modeblog og får taget billeder af sig? Han har det vist lidt blandet med min modeblog. Nogle gange er det fedt og andre gange fjollet. Jeg er sådan set enig.
Anyways, Bjarke nægtede at tage billeder et sted, hvor folk kan se os, så han tog et par billeder på trappen. Pretty... hmmm?
Sweater Weekday, nederdel H&M, taske H&M, sko Zara

3 kommentarer:

  1. Haha - der er en af mange grunde til, at jeg aldrig viser outfits. At min kæreste synes, at det er pinligt og sært at tage billeder af mig og mit tøj....

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det jo også...

      Hm, jeg gør det, tror jeg, fordi jeg synes, at det er sjovt at se tilbage på ens tøj fra hverdagen og ikke kun fra særlige fester og ferier, som er der, man normalt tager billeder.
      Jeg ville ønske at min mor havde haft en modeblog fra sin ungdom i 70'erne. Det havde været fedt med alle de billeder i dag.

      Min begrundelse forklarer jo så ikke, hvorfor jeg lægger billeder ud på nettet til offentligt skue. Jeg gør mig måske mere umage. Måske drømmer jeg ubevidst om tusind kommentarer, der alle siger jeg er pæn og sej? Måske er jeg smånarcissist og kan lide at se mit eget spejlbillede? Måske synes jeg, at det gør bloggen bedre med personlige bidrag? Jeg ved det ikke.

      Jeg gad godt, at nogle af de mere læste bloggere skrev om det? De viser jo immervæk billeder af sig selv hver dag og nogle gange nærmest modeserier med sig selv? Er de slet ikke småflove?

      Slet
    2. Du ER pæn og sej :-)

      Og jeg kan godt følge dig i, at det er rart med hverdagsbilleder af looks. Jeg tror også, at man lærer en del af det - om, hvad der klæder en, mener jeg.

      Personlige bidrag løfter bestemt kvaliteten på blogs. Det sagt er jeg nu en rigtig stor fan af dine mere tænksomme og vidende indlæg (hvis du ikke har bemærket det!) For der lærer jeg virkelig noget af at læse blogs / din blog.

      Og jeg ville også gerne høre nogle kendte bloggere tale om det. Men det bliver vel også rutine for dem, når de gør det hver dag?

      Slet