lørdag den 19. januar 2013

Drømmer om Chloé Susanna


Det er ikke en ny model fra Chloé, men de sælges fortsat, og de er stadig et hit. Faktisk er der allerede mange mennesker, som omtaler dem som klassikere. Jeg forstår det godt. De er sindssygt smukke, cool og så er de til at gå med... også i hverdagen. 

Jeg så en pige med dem på ved busstoppestedet for en uges tid siden. De så helt nye ud, og jeg fik det næsten helt dårligt over at se dem blive mudret til af sne og slud... Altså, jeg mishandler selv alle mine sko, men jeg ejer heller ikke sko, som koster 6800 kroner!!
Men gud, hvor er de flotte (men hvilke unge piger omkring de 20 år har råd til sådanne sko??)

Hvis jeg fik en hulens masse penge i dag, som SKULLE bruges på ET par sko, så ville jeg købe disse. Jeg kan dog ikke forestille mig nogensinde at have så mange penge, at jeg ville bruge 6800 kroner på ét par sko. 
Men altså.... pæne pæne pæne støvler.

Der findes ganske vist mange kopier, men de er ingenlunde lige så pæne. Disse fra Zara er cool nok, men selv 679 kroner er mange penge i mit univers!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar