lørdag den 19. januar 2013

Caroline Corinth-uge?


Jeg har ikke så mange læsere, så der kommer hurtigt udsving i statistikken. Fx kan jeg se, at i denne uge er indlæg med modellen Caroline Corinth de mest læste og de mest søgte på. Det kan såmænd godt have været en og samme person, der har googlet hende og fået billeder frem fra min blog? Det kan jeg ikke vide?

Men hvorfor lige i denne uge? Faktisk... hvorfor lige den ugedag på det tidspunkt? 
Fordi, viste det sig, dokumentaren Min Smukke Datter blev genudsendt på TV2. Den handler om en mor, hvis datter - Caroline Corinth - er model og skal sendes ud i verden til branche, der konstant vurderer hende på det ydre og nærmest intet andet. Er det forsvarligt som mor, der gerne vil beskytte sin datter? Det er en fin lille dokumentar, der sikkert får alle, der har set den, til at holde et ekstra vågent øje til Caroline Corinth og hendes karriere som model. Det har jeg jo selv gjort ved at lave indlæg med nogle af de modeserier, som hun har været med i. 

Bum bum... jeg har ikke så meget mere at sige til det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar