torsdag den 17. januar 2013

Kortspilsaften på hemsen


Jeg tager ikke så mange billeder i øjeblikket, men jeg tog et par billeder i tirsdags, da Bjarke og jeg kravlede op til mit lille sanctuary, nemlig vore hems, og spillede kort og hørte musik. 
Bjarke vandt (som altid) i 500, og jeg hader det. Jeg kan slet ikke lide at tabe, selvom jeg altid taber i kortspil. Oh wello.


Jeg ser.... hmm.... tja, jeg ser faktisk ikke så pæn ud. Jeg har ikke så pæn hud for tiden, jeg har ikke noget makeup på her, og mine øjne er cray cray... Til gengæld har jeg et kort i panden!!!


Et lidt tydeligere billede af min hems... det er jo egentlig vores begges hems, men jeg har alt mit tegnehalløj deroppe, og vi legede lidt, at det var mig, der inviterede Bjarke på besøg.

Jeg har her i januar købt en mini-højtaler til min iPod, så jeg kan høre musik alle mulige steder... Jeg bør kalde ham noget... måske Tonni Højtaler eller Lyd-Lennart eller McSwag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar