onsdag den 22. maj 2013

Lanvin ss13: billeder fra diverse modeserier


Nu tager vi Lanvin... jeg tror at at vi tager alle billeder, jeg har fundet af Lanvin-kollektion, af to omgange. LIgesom med Givenchy opdeler jeg dem i billeder taget on location og billeder taget i et studio. 
Kollektionen var ikke blandt Alber Elbaz' mest opsigtsvækkende i bladene, og jeg har ikke fundet så mange billeder i bladene.  Det er ikke min yndlingskollektion i år, men jeg er ret vild med Elbaz' dekonstruktioner af smokingen samt hans badedragter-gone-evening wear!
Det var en mørk og sexet kollektion, hvilket afspejles i modeserierne.

Men apropos at samle billeder. Vidste I, at jeg opdaterer mine indlæg, når jeg finder flere billeder?

I kan fx se, at indlægget med Bottega Veneta er blevet opdateret en del. Jeg er jo helt vild med et bestemt print, som går igen i hele kollektionen.

I kan også se, at der er kommet en del flere billeder i indlægget med Haider Ackermann, der var en af mine yndlingskollektioner dette forår. Meget cool billeder.

Dries Van Noten-indlægget fylder efterhånden også en del, da det har været en meget populær kollektion.

Det er nok ikke så mange af jer, der er interesseret, men hvis I trykker på det tag, der hedder one designer different eds under indlægget, så kan I se alle indlæggene af denne type:) De fleste er faktisk opdateret siden udgivelsen.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar