onsdag den 22. maj 2013

Nadja Bender viser badetøj i W Magazine


Nadja Bender er igen i W Magazine. Denne gang viser hun badetøj sammen med Karlina Caune. Ifølge denne modeserie, så er badetøjet ikke så vovet i år. Og badedragten er stadig hot:)

Går I op i badetøj?

Jeg er ikke så tit på stranden - jeg befandt mig fx på motorvejen det meste af fredagen, og om lørdagen var der ikke godt vejr på Fanø, selvom det var lækkert i resten af landet, så jeg kom ikke på stranden i weekenden - og jeg har aldrig været på ægte badeferie, så jeg har vist én bikini, der har holdt i tre-fire år. Altså... jeg går ikke op i badetøj. Det bliver brugt for sjældent!

Jeg vil dog gerne have en badedragt snart, men det er fordi jeg faktisk godt gad svømme noget mere. Altså i svømmehal, så det skal ikke være en fancy en. Bare rimelig lige ud af landevejen klassisk og funktionel:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar