fredag den 24. maj 2013

Dejligt vejr er... dejligt!


Selvom jeg har været på arbejde i dag, så er det virkelig rart at kunne gå ud og tage fem minutter i solen en gang i mellem. 
Jeg gik hjem gennem Nordre Kirkegaard. Det er sygt nice på kirkegården lige nu. Alle træer er sprunget ud. Der er så mange forskellige, og de gør mig alle super glade. Især kirsebærtræerne gør mig munter indvendigt. Jeg så det mest nuttede lille sorte egern i et af træerne og blev nødt til at stoppe op og kigge lidt, selvom jeg egentlig havde travlt. 
Og Hr. Kat lå og solede sig der, hvor han altid befinder sig, når jeg går gennem kirkegården. Han er altid klar til at blive nusset bag øret, og jeg er altid klar til at nusse ham bag øret.
Og så fik jeg min cykel tilbage fra cykelsmeden. Helt fix og fixet. 
Og lige om lidt kommer en rar person og drikker hvidvin med mig på altanen. Dejligt vejr er dejligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar