tirsdag den 9. juli 2013

Sommer og sol, short og sandaler


Det er dejligt at kunne hoppe i sommertøjet... Og meget apropos så hører jeg lige nu Kollektionen på Radio24syv, hvor første time handler om sommertøj. Gad vide hvad stylist Liv Barfoed og modejournalist Chris Pedersen ville sige til mit sommeroutfit? 
De ville om ikke andet være glade for, at jeg ikke har strømper i sandalerne...

Jeg har måske lyst til at rette lidt på tøjet, når jeg ser billedet, men ellers var det nu meget rart at have på. Shorts er praktiske, når man er cykler. Min bluse er fra Zara og sandalerne er fra Dolce & Gabbana (købt brugt).

Jeg er uden makeup i dag, men jeg har sindssygt meget solcreme på. Hvert år bliver jeg mere og mere hys med solcreme. Inde i mit hoved er det blevet sådan, at jeg får mindst 50 grimme rynker, hvis jeg bare én gang er ude i solen uden solcreme... Det er ikke rigtigt, men... tæt på:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar