lørdag den 27. juli 2013

Tanker i prøverummet...


Jeg var et hurtigt smut i H&M forleden, da jeg var i Vejle med min far. Jeg så en kjole, der mindede godt og grundt om noget fra Isabel Marants efterårskollektion 2013, og jeg måtte straks prøve den. Jeg kan ikke finde et billede af den online desværre, men I kan se billeder af Isabel Marants forlæg, som i øjeblikket inspirerer mig meget...  Her en gengivelse af mine tanker om kjolen i prøverummet:

AnnaPlus: Ej den er vildt pæn. Den vil jeg have...

AnnaMinus: Den ser altså billig ud, og den koster 300 kroner. Det er mange penge for mig.

AnnaPlus:  Men jeg tjente jo penge på loppemarkedet. Kjolen kunne være min "løn".

AnnaMinus: Skulle jeg så ikke hellere spare op til noget i bedre kvalitet? Den her gider jeg sikkert ikke gå med om et par måneder. Den er i øvrigt så gennemsigtig, at man kan se mine underbukser. Har jeg nævnt, at den ser vildt billigt ud.

AnnaPlus: Men prøv lige at se kjolen med den her lange, off white sweater over. Så kan man kun lige se den nederste runde kant som hos Isabel Marant. Se, den har samme snit og den har nitter. Længden er perfekt. Jeg ser superhot ud.

AnnaMinus: Jeg ser cool ud, ja. Men er det ikke lidt dumt at bruge 300 kroner på en kjole, hvor det kun er de sidste 5 centimeter af den, som er cool? Og hvor jeg altid skal have en bestemt sweater over... 

AnnaPlus: Jeg har sikkert også andre ting, der vil passe godt til kjolen...

AnnaMinus: Såsom?

AnnaPlus: Det kan jeg ikke lige komme i tanke om, men der er sikkert noget... Der er altid noget...

AnnaMinus: Jeg tror altså, at der kommer masser af andre versioner af Isabel Marants kollektion. Måske skal jeg vente til noget af lidt bedre kvalitet dukker op...

AnnaPlus: Det er jo ikke sikkert, der komme noget bedre. Den her passer perfekt. Og jeg er utålmodig. Jeg gider ikke vente...

AnnaMinus: Jeg har ikke råd til at være utålmodig. Og den her er jo netop ikke perfekt. 
Det er også dumt med hvid. Hvis bare den havde været sort eller mørkeblå... Hvid er flot til bare ben, men nu bliver det snart tights-tid igen.  En hvid kjole som denne ser ikke så godt ud med sorte strømpebukser, og jeg kan ikke bære lyse strømpebukser... Mine ben er for robuste til hvide ballettight. 

AnnaPlus: Det kunne sikkert være pænt nok med sorte tights... og så med mine lange sorte pistolstøvler fra Acne... Jeg ser for mig et ret godt outfit.

AnnaMinus: Jeg nægter altså at bruge 300 kroner på den nu. Jeg køber sweateren, for den er sat ned til 70 kroner og kan bruges til alt her til vinter. Jeg vil overveje kjolen, kigge lidt på nettet, tjekke Isabel Marants kollektion ud... Måske ender jeg med at blive overbevist.

AnnaPlus: Det er en aftale.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar