fredag den 2. august 2013

Saint Laurent Paris flowy dresses ss13


Nu skal vi have en af Saint Laurents kjoler fra foråret i forskellige farver. Da jeg så kollektionen tilbage i september sidste år, følte jeg, at jeg så en Gucci-kollektion under Frida Giannini, måske især pga de store hatte og disse flowy kjoler i sort og juvelfarver samt kollektionens mange 70'er referencer. Den mindede mig især om nogle af tendenserne fra Gucci aw11 og aw12, men mere... basic. Jeg ved godt, at Hedi Slimane referede Yves Saint Laurents mest ikoniske designs, men jeg var svært skuffet over følelsen af har-vi-ikke-lige-set-det? Jeg kunne sagtens se, at kollektionen var klædelig og cool, men mine forventninger er større til de store, eksklusive modehues: forførende gode og friske ideer. At give følelsen af noget nyt og anderledes. Jeg blev næsten provokeret af Hedi Slimanes store armbevægelser og så en kollektion så ukreativ som denne. 
Anyways, der er ikke nogen tvivl om, at tøjet til gengæld gør sig godt i modeserier. Jeg kan sådan set oså godt forstå, at kollektionen var populær hos kunderne. Så lad os kigge på det.

ps. ja, en da mere med editorials fra ss13. Jeg kan ikke komme videre, før jeg er færdig.  


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET















Ingen kommentarer:

Send en kommentar