torsdag den 1. august 2013

Tøjet skal krølle hos Miu Miu ss13


Jeg hader tøj, der skal stryges, for ja, det tager tid... og jeg stryger ikke mit tøj, før jeg skal bruge det, og tit klæder jeg mig ikke på, før jeg har travlt, så there you go: jeg har ikke tid til at stryge. Men det er også træls med tøj, der krøller. Det er SÅ irriterende, når ens nyindkøb viser sig at krølle helt vildt, og det havde jeg ikke lige tænkt over, da jeg købte det. 
Men redningen er her. Miu Miu har om ikke andet for en sæson valgt at hylde krøllet tøj. Er det ikke nice? Nu er sæsonen ganske vist forbi, og næste sæsons Miu Miu er igen nystrøget og uden krøller, men det glemmer vi lige lidt.
Miu Miu er total 90'er retro i ss13 i den mere minimalistiske genre. Jeg kan godt lide det, selvom det også betyder inklusion af nogle detaljer eller snit, som jeg aldrig har brudt mig så meget om. 
Jeg synes, at de små mave-chemiser og stramme sekretærnederdele ser dødlækkert ud, men jeg er nok ikke typen, der selv kan bære det:)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar